سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

با اینکه مشابه این تصویر را بارها و بارها در همین صفحه دیده‌اید، اما ما به انتشار عکس‌هایی از این دست ادامه می‌دهیم تا بدانید که خوبی‌های مردم ما تمامی ندارد و حتی اگر خودشان در مضیقه مالی باشند، باز هم از کمک به همنوعان و نیازمندان دریغ نمی‌کنند.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، عکس کمی تیره و تار است، اما همین که یکی از شما با نگاه خوبش، دغدغه انداختن این عکس را داشته، کفایت می‌کند تا ما راوی آن باشیم. فرستنده این عکس نوشته: «دیشب سوار تاکسی شدم و این نوشته را دیدم. آنقدر خوشحال شدم که خواستم با شما هم به اشتراک بگذارم».

این نوشته مربوط به یک راننده تاکسی در مسجدسلیمان است که به‌دلیل افزایش کرایه تاکسی و ناتوانی بعضی همشهریان برای پرداخت کرایه، اعلام کرده این افراد مجبور به کرایه دادن نیستند. پس با یک خدابرکت جانانه، رزق و روزی بیشتر را برای این راننده بامعرفت آرزو می‌کنیم.

این تاکسی از شما کرایه نمی گیرد! | ببینید

بیشتر بخوانید:

کد خبر 858782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این که تعارفه چیزی که ما ایرانی ها الکی زیاد بهم میکنیم آدم فقیر با بی ار تی و مترو رفت آمد میکنه بصورتnptr و فشار قبر رو تجربه میکنه در دوران حیات زنگ نمی زنه آژانس و اسنپ که حکایت یک سریال دهه هفتادی بود میگفت با کلاس شدن زنگ می‌زنند آژانس تاکسی